"Put your trust in God, and keep your powder dry"
Oliver Cromwell

sâmbătă, 13 februarie 2010

accra, la prima impresie

Accra. Dimineata devreme. Afara e lumina déjà iar Oliver ma trezeste sa intram in program. Partea buna la nemti e ca sunt organizati si se tin de ceea ce si-au propus. Partea buna la romani e ca se adapteaza si improvizeaza din mers. Facem o echipa formidabila.

Prima impresie despre Accra e ca e un oras semihaotic, la orizontala. Nu exista blocuri. Sau nu le-am vazut noi. Locuim la Rest Inn, o mica hacienda in suburbii. Ne costa 120 USD o noapte jumatate ( pentru ca am venit direct de la aeroport si au bagat dimineata asta la pachet cu ziua de maine). E mai mult decat ne permite bugetul nostru, afectat de neprevazutele cheltuieli aferente incidentelor noastre cu motocicletele) dar vom incerca sa negociem.
Stam la prima noastra bere dupa aproape 10 zile , berea STAR la 625 ml, 5% alcool, si facem planuri.
Am revenit din oras de la sediul Ghana International Airways unde am schimbat biletele pentru data de 22.02. Asta inseamna ca vom ajunge undeva in 24 februarie inn Timisoara si ca mai avem zece zile de Ghana ca sa facem ce ne-am propus.
Acum o sa sunam trei cluburi de rotarieni din Accra si dupa aia o sa configuram o solutie sa ajungem la Lawra, care e undeva in nordul indepartat.
Oliver ma cearta ca scriu mult, asa ca ma opresc aici.
Mi-e somn, parca am a doua piele de la umezeala.
Oliver, ai legatura.

Mircea

PS Imaginile se incarca infernal de greu asa ca o sa incerc sa pun poze maine, cu o conexiune mai buna.

2 comentarii:

  1. Salut prieteni!
    Noi,motociclistii timisoreni,urmaream aceasta expeditie a voastra din punct de vedere strict moto.Am fost foarte necajiti ca n-ati reusit sa mergeti mai departe cu motoarele dar deabia acum mi-am dat seama,cel putin eu,ca voi aveti o alta misiune mult mai importanta.Va doresc succes in ceea ce faceti si va asteptam sa ajungeti cu bine in Timisoara.

    Respect!

    Sorin "Violetbiker"

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc prietene. Salutari motocicleste din accra, ghana. N-as prea avea curaj sa motociclesc pe aici.
    Desi honda e honda se pare ca honda e totusi honda si bmw e totusi bmw.
    Am luat decizia de a parca motoarele din ratiuni de riscuri...
    Ramane oricum o treaba neterminata iar mie imi place cu finalizare... pe data viitoare.
    De data asta e "ride4water - by all means" :)
    mircea

    RăspundețiȘtergere