"Put your trust in God, and keep your powder dry"
Oliver Cromwell

duminică, 7 februarie 2010

Limba araba

Fez dimineata,
ne-am trezit dupa o noapte in care a fost putin cam rece dar in care am dormit mai bine decat pana acum.
In salonul unde dejunam arde un betigas aromat si in surdina se aude muzica araba. ceaiul de menta este extrem de dulce si dejunul e lejer.
ceva corespondenta pe email si programul de azi. Pana la Rabat sunt doar 230 km pe autostrada , deci mai zgariem ceva din Maroc.
Cum eu nu stiu franceza il las pe Mircea sa faca serviciu de interpretare, ghid si toate cele.
Acum isi scrie cateva cuvine in araba sa le memoreze ii urez succes.
Mircea vorbeste deja araba.
Cam in doua ore plecam si mai avem multe de facut, asa ca pe alta data.
Oliver

4 comentarii:

  1. Dragi prieteni,

    Azi noapte m-am repatriat si eu cu Razvan si vad ca v-ati pus pe treaba. Va rog transmiteti Marocului salutari din partea mea, a trecut multa vreme de can am fost acolo, dar am amintiri minunate.
    Sa aveti parte de vreme buna si noroc in tot ceea ce faceti pentru ca oamenii curajosi se bucura de sprijinul Providentei. Mergeti sanatosi si Domnul cu voi! Dan Margeanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragi prieteni,
    si noi ne-am intors din Slovenia, suntem cu ochii pe voi. Have fun !!!
    Ovidiu & Patricia

    RăspundețiȘtergere
  3. Soare-n suflet si-n priviri!

    Va rugam sa incercati sa scrieti zi de zi!

    Suntem cu gandul aproape de voi si va trimitem ingeri sa va lumineze drumul!

    Felicitari pentru curajul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim pentru incurajari si urari.
    Mircea si Oliver

    RăspundețiȘtergere