"Put your trust in God, and keep your powder dry"
Oliver Cromwell

marți, 16 februarie 2010

in sfarsit, despre rotarieni





In sfarsit am dat de-un internet decent.
Desi nu pot incarca poze de pe stick, am reusit totusi sa citesc niste mailuri, sa raspund la cateva si sa uplodez textele pe care le-am scris duminica.
Duminica la pranz, ieri la pranz si seara , am intalnit trei cluburi de rotarieni din Accra. Plus cativa rotaractieni care erau aseara la intalnirea seniorilor.
Nu pot dezvolta acum si poate o sa o fac doar in particular, dar sunt niste oameni incredibil de seriosi. In sensul ca iau in serios ceea ce fac. Plus ca sunt foarte calzi, primitori, voluntari.
Aseara am fost invitati de catre Frank, presedintele RC Accra, clubul mama, la el acasa la o minipetrecere de terminare a unui proiect. Frank locuieste intr-un cartier privat fata de care Dumbravita pare un fel de Cearda Rosie (scuze, n-am gasit alta rima. Lucvreaza in dezvoltare imobiliara, e presedintele executiv, nu stiu daca bussinesul e 100% al lui. Banuiesc ca o parte consistenta.
Are o casa cu doua niveluri cu finisaje excelente, cu mare grija la detalii, deloc incarcata si decorata cu extrem de mult bun gust. Un tip pe cinstre care n-e dus chiar la hotel, dupa ce s-a terminat petrecerea de la el de acasa.
Ne revedem cu el luni, pana atunci pregateste niste idei de proiecte.

Eu plec maine dimineata la Lawra, in Upper West Region, la 800 km. Cred ca o sa fie o calatorie de vreo 12 ore din care voi vedea mai multe din Ghana.
Oliver ramane in Accra ca sa mai intalneasca rotarieni. Eu ma voi vedea cu Father Gaetan care ma va duce prin imprejurimi sa-mi arate munca de caritate pe care o face si sa vedem unde putem ajuta.
mircea

2 comentarii:

  1. poate va este de folos:

    http://www.rotary.org/en/AboutUs/SiteTools/ClubLocator/Pages/ridefault.aspx?k=ClubCountry%3a%22527%22%20ClubState%3a%22Accra%22&speCountries=527&speState=Accra

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim. de acolo ne-am luat si noi informatiile, doar ca datele nu sunt foarte corecte...

    RăspundețiȘtergere